Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Ο Μάρκος από την Θεσσαλονίκη.

Γεια σας! 
Με λένε Μάρκο είμαι 9 μηνών και ο γιατρός μου, που μου έκανε όλα μου τα εμβόλια, μου είπε πως είμαι ημίαιμο λυκοσκυλάκι! Είμαι όμορφος, πολύ παιχνιδιάρης και μόλις 17 κιλά !Δε θα μεγαλώσω άλλο! 
Πηγαίνω σχολείο κάθε μέρα στο Λαγκαδά και συνήθως μένω εκεί όταν σχολάσω γιατί δεν έχω που να πάω! Οι συμμαθητές μου όμως μου είπαν πως σύντομα το σχολείο θα κλείσει για Πάσχα και εγώ μέχρι τότε θα πρέπει να έχω βρει ένα σπιτάκι. 
Είμαι πολύ χαδιάρης, τα πάω καλά με όλους τους ανθρώπους και με τα παιδιά αλλά αντιπαθώ λιγάκι τα άλλα αρσενικά σκυλάκια. Μάλλον επειδή φοβάμαι πως θα μου φάνε το φαγητό μου και εγώ παλιότερα έμενα συνέχεια νηστικός.
Μήπως έχετε μια αυλή για μένα; Δε θα τα καταφέρω στο δρόμο. Είμαι εξαιρετικός φύλακας και σας υπόσχομαι πως δε θα πλησιάσει κανείς στην πόρτα σας χωρίς να σας ειδοποιήσω! 
Αν με θέλετε στη ζωή σας τηλεφωνήστε στη φίλη μου Μαργαρίτα στο 6939883586.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου