Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Η Μίλη από την Αθήνα.

Μου είπες να περιμένω..μου είπες να μην μετράω τις μέρες που ζω στο κλουβί..μου είπες πως θα το παλέψεις,πως θα κάνεις τα πάντα,πως θα επιμένεις μέχρι κάποιος να με "διαλέξει". Σε πίστεψα.
Είμαι η Μιλη και αυτή είναι η ιστορία μου.

Την Μιλη την είδαμε μια καλοκαιρινή μέρα να κυνηγάει μια μπάλα στην μέση της λεωφόρου. Μια κυρία φώναζε αλαφιασμενη από την άλλη άκρη του δρόμου. Σταματήσαμε να δούμε τι συμβαίνει. Η κυρία μας εξήγησε πως είδε μια νεαρή κοπέλα να την λύνει να της πετάει μια μπάλα στη μέση του δρόμου και να εξαφανίζεται.
Και κάπως έτσι η νεαρή κοπέλα ξεφορτώθηκε αυτό το πλάσμα..πετώντας του μια μπάλα που αυτή η αγαθή ψυχή έτρεξε να κυνηγήσει πιστεύοντας πως είναι ακόμα ένα παιχνίδι.
Δεν μπορέσαμε να κλείσουμε τα μάτια και να γυρίσουμε την πλάτη. Ήταν βέβαιο πως το κορίτσι αυτό που δεν έχει μάθει τους δρόμους αργά η γρήγορα θα ξεψυχούσε πάνω στην άσφαλτο.
Από εκείνη την μέρα η Μιλη ζει σε κλουβί. Και πιστέψτε μας το μισεί. Είναι μια πιτμπουλινα το πολύ 12 μηνών που λατρεύει τους ανθρώπους,το παιχνίδι,τις μπάλες τα πάντα. Όλο γελάει. Και ας είναι φυλακισμένη. Γελάει με όλη της την ψυχή και περιμένει με τα μάτια καρφωμένα στην πόρτα του κλουβιού της να δει αυτόν που θα την διαλέξει για παντοτινό του σύντροφο.
Δωστε μια ευκαιρία στην Μιλη και αυτή θα σας το ανταποδίδει για μια ζωή με την αγάπη της.

Η Μιλη θα δωθει με συμβολαιο υιοθεσιας και το τσιπ θα επιβαρυνει τον νεο γονιο.
τηλ. 6937078072

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου