Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Ο Δίας από την Αθήνα.

ΕΙΜΑΙ Ο ΔΙΑΣ !!!
Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ Κ ΤΟΥ ΚΕΡΑΥΝΟΥ!!!! ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ! ΜΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΙΝΩ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΘΕΟΣ Κ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ! ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΦΥΛΑΚΑΣ, ΕΙΜΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΑΔΙΑΡΗΣ, ΦΙΛΙΚΟΣ Κ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΗΣ!!!
ΑΑΑΑ...ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ 5 ΧΡΟΝΩΝ Κ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΦΑΤΣΑΣ!!!!!!!

Παρέχεται δωρεάν εκπαίδευση κηδεμόνα για αρμονική συμβίωση με το σκυλάκι χωρίς καμία μορφή βίας!

Δίνεται μόνο εντός Αττικής, με συμβόλαιο υιοθεσίας και μικροτσίπ. Ο νέος γονιός επιβαρύνεται με το κόστος του microchip.
Τηλ.6986-373319 ώρες 13.00-15.00 και 18.00-20.00.
Το σκυλάκι που θα υιοθετήσετε, θα έχει και 6 μήνες δωρεάν τροφή μέσω του προγράμματος υπεύθυνης υιοθεσίας της PEDIGREE®.

Video: http://www.youtube.com/watch?v=vZc-KEl4tI4

ΟΝΟΜΑ/ΝΑΜΕ: Δίας
ΡΑΤΣΑ/BREED: ημίαιμο λυκόσκυλο
ΦΥΛΟ/GENDER: Αρσενικό
ΗΛΙΚΙΑ/AGE: 5 ετών
ΒΑΡΟΣ/WEIGHT:25 κιλά

ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ: φιλικός, ενεργητικός, χαδιάρης, τρυφερός, φυλάει καλά τον χώρο του
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: πολύ καλή, εμβολιασμένος, αποπαρασιτωμένος, στειρωμένος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου