Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Ο αγέρωχος Robin ψάχνει για σπίτι!


Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου πέρασα πολύ δύσκολα. Με πέταξαν στον δρόμο γιατί είχα ψώρα. 
Με φιλοξένησε η  Danai Galipi για ένα διάστημα και για να γίνω καλά. Για κακή μου τύχη όμως, κόλλησα τύφο και εκεί ήταν τα δύσκολα. Για δύο μήνες, η καλή νεράιδα Anatolh Savvidou με φιλοξένησε στο σπίτι της και μαζί δώσαμε τη μάχη για να κρατηθώ στην ζωή. Το ξέρω ήταν δύσκολο για όλους μας. Όμως είμαι χαρούμενος που τελικά τα κατάφερα, και τώρα πια είμαι ένας όμορφος και χαρούμενος σκύλος.
 
Δεν ζητάω πολλά! Όπως όλα τα σκυλιά θέλω και εγώ έναν κηδεμόνα που να με αγαπά, και να συνεχίζω την ζωή μου όπως αρμόζει σε ένα σκυλάκι που θα γίνει μεγαλόσωμο. Βρίσκομαι στα Γιαννιτσά. Είμαι ένα λυκόσκυλο μόλις 5 μηνών. Είμαι υγιέστατος, πλήρως εμβολιασμένος και με αριθμό μικροτσιπ.
 
Για πληροφορίες, αφήστε μήνυμα στο inbox: https://www.facebook.com/ilir.ndini/media_set?set=a.810719522304487&type=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου