Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Η Λουλού από την Ναύπακτο ζητά μια δεύτερη ευκαιρία ζωής!

Έχετε νιώσει μοναξιά? Έχετε νιώσει πείνα? Έχετε νιώσει εγκατάλειψη? Έχετε νιώσει φόβο? Έχετε νιώσει δίψα? Έχετε νιώσει να σας υποτιμάνε και να σας διώχνουν λέγοντας σας "Φύγε από εδώ βρωμόσκυλο" και να σας χτυπούν επειδή σας σιχαίνονται? Έχετε νιώσει το χαμό των φίλων σας και της οικογένεια σας , επειδή πολυ απλά κάποιοι αποφάσισαν να τους αφαιρέσουν την ζωή? Γιατί? Αν με ρωτήσετε για το αν έχω νιώσει όλα τα παραπάνω, θα σας πω ΝΑΙ! 

Γεννήθηκα περίπου, 2 χρόνια πριν...Τυχαίνει να μην υπάρχω ως άνθρωπος, αλλά ως ένα σκυλάκι... Και? Δεν επέλεξα να γεννηθώ εγώ...Απλά υπάρχω... Δεν επέλεξα να κακοποιηθώ, και να νιώθω έναν μόνιμο φόβο για τους ανθρώπους....απλά με χτύπησαν...ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ... Το κλάμα μου και οι κραυγές μου, δεν συγκίνησαν κανέναν... Αν με ρωτήσει κανείς για το αν θέλω να ζω, θα σας πω ΟΧΙ! 

Είναι ζωή αυτή? Δεν έχω νιώσει ποτέ το αίσθημα της αγάπης.... Πόσες φορές δεν κυνήγησα τις οικογένειες με τα φιλαράκια μου, εκλιπαρώντας τους να με πάρουν μαζί τους και με περιφρονούσαν κλείνοντας μου την πόρτα στα μούτρα? Πόσες φορές δεν προσπάθησα να ζητήσω λίγο φαγητό και ένα χάδι για να απαλύνω τον πόνο και την πείνα μου, και με έδιωξαν επειδή τους έκοβα την όρεξη... Ονομάζομαι Λουλού και ζητώ μια ευκαιρία ζωής...

(Λουλού, ράτσα πόϊντερ, 2 χρόνων, 13 κιλά, φιλική με γάτες και σκύλους. Φοβική με ανθρώπους που με υπομονή και αγάπη, θα διορθωθεί. Θα δοθεί στειρωμένη, εμβολιασμένη, τσιπαρισμένη και με συμβόλαιο υιοθεσίας)

Η Λουλού φιλοξενείται επί πληρωμή προκειμένου να μην ξαναβγεί στο δρόμο έως ότου βρει ένα μόνιμο σπιτάκι. Η φιλοξενία της κοστίζει ανά μήνα 100 ευρώ. Παρακαλώ πολύ κοινοποιήστε για να την βοηθήσουμε όσοι περισσότεροι μπορούμε οικονομικά. Όποιος καταθέτει οποιοδήποτε ποσό, θα αναγράφεται αμέσως στο άλμπουμ της.
Τηλ: 693-6886915

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου