Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Από ποντίκι, σκύλος για σπίτι!

Ξεκινήσα από μια κούτα με τα αδέρφια μου.
Με φώναζαν πονιτκομαμή, τυφλοπόντικα, και κλαούνα.
Μετά το γύρισα λίγο σε αρκουδάκι και είπα να ανοίξω και τα ματια μου..
Στην πορεία, καθόμουν στη τουρλωτή κοιλιά μου και σερνόμουν στο πάτωμα..
Αποφάσισα ότι αυτό πονάει και κονσέρβα την κονσέρβα, τα πόδια μου κατάφεραν και σήκωσαν το καμπυλωτο μεν, ανεπανάληπτο δε κορμί μου.
Επειδή μου είπαν ότι αν μείνω μαύρος δε θα υιοθετηθώ σαν τον θείο Σίμπα, άρχισα να αλλαζω χρώμα σαν τη θεία Πιάνο που ζει με την οικογένειά της.
Γίνομαι γκρι-καφέ-μαύρο-άσπρο-μπεζ, ετσι για να πιασω όλα τα γούστα.

Το στυλ αρκουδάκι λέω να μην το εγκαταλείψω, μου πάει.
Αλλά σιγα σιγά, αν και δεν είχα μαμά να μου το πει, οι γύρω μου μου λέγανε συνεχεια ότι είμαι σκύλος, και έχω αρχίσει να το πιστεύω...


Τώρα μεγάλωθα και πάω και θχολείο...
Μαθαίνω το έλα, το κάτθε, το μη,
αλλά πιο πολύ μου αρέθει το μπράβο
γιατί έρχεται με μπιθκοτάκι μαδί....

Η δαθκάλα μου δεν πρέπει να είναι και πολύ καλή..
Μου είπε ότι το κουτάβι είναι το παιδί του θκύλου. ΛΑΘΟΘ!!
Το παιδί του θκύλου είναι το θκυλάκι.
Το κουτάβι είναι το παιδί τηθ κούταθ!!  ΘΑΝ ΕΜΕΝΑ!!!

ΥΙΟΘΕΤΗΘΤΕ ΜΕ!
Είμαι παίδαροθ και γνήθιο κουτάβι από κούτα καθαρόαιμη...
Απ'ο γάλατα ήταν η κούτα..  Εγώ έπθακθα, έπθακθα, γάλα δε βρήκα...

Φιλοζωικόθ Θύλλογοθ Θήβαθ Α. Π. 60/2013
Τηλ. 6980223623

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου