Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Ο Ερμής από την Αθήνα.

Γεια σας, είμαι ο Ερμής!! Είμαι ένα μικρο αγοράκι 6 μηνών!! 
Με βρήκαν τον Ιούλιο μόλις 2 μηνών κρυωμένο και νηστικό μαζί με τα αδερφάκια μου και τη μαμά μου σε ένα αφιλόξενο δρόμο. Με έκαναν καλά και τώρα ψάχνω σπίτι, μόνιμη αγκαλιά και συντροφιά!! Θέλω συνέχεια αγκαλιά και χάδια και γεμίζω φιλάκια την προσωρινή μου μαμά! 
Έχω αποπαρασιτωθεί και θα μου γίνει δώρο και το εμβολιάκι μου!! 
Θα δοθώ με συμβόλαιο υιοθεσίας και με τον όρο της στείρωσης όταν είμαι στην κατάλληλη ηλικία.

Τηλ.Επικοινωνίας: 6949448516

ΓΑΤΑΚΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΓΑΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
Υπο την αιγίδα της
ΜΚΟ ΓΑΤΟΟΜΑΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Thessaloniki Cat Group NGO
Αρ. Πρωτ. Θεσνίκης 47320/ 2/9/2010
6979780445(2-4μμ) και SMS
thessalonikicatgroup@gmail.com
www.thessalonikicatgroup.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου