Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Εγκαταλελειμμένη σκυλίτσα από την Αθήνα.

Δεν ξέρω ποιο ακριβώς είναι το "κακό" που έκανα... Ούτε σε τί έφταιξα και οι άνθρωποι που με είχαν, από κει που νόμιζα πως με αγαπούσαν και ήταν η οικογένειά μου, άρχισαν να μη με θέλουν και να μη μου δίνουν σημασία... 
Μια μέρα με πήραν και με έδεσαν σε κάτι μπάζα και μετά έφυγαν.. Νόμιζα πως αυτό ήταν κάποιο καινούργιο παιχνίδι και ότι από στιγμή σε στιγμή θα φανούν! Περίμενα πάρα πολύ.. αλλά, τελικά, δεν ήρθαν ποτέ.
Καθόμουν δεμένη, χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα, θλιμμένη κι αναρωτιόμουν γιατί?? Τι θα κάνω τώρα?? Ώσπου ο καλός μου άγγελος (γιατί μην πιστεύετε πως δεν υπάρχουν άγγελοι!!) η Στέλλα με βρήκε!

Ήμουν αποστεωμένη και πολύ ταλαιπωρημένη. Αλλά ουδέν κακόν αμιγές καλού! Γνώρισα κι άλλους ανθρώπους που δε μοιάζουν μ' αυτούς που με είχαν, που θέλουν να με βοηθήσουν και πιστεύω πως ΤΩΡΑ θα βρω την πραγματική μου οικογένεια!! Mε φιλοξενoύν και κάνουν για μένα ό,τι μπορούν, όμως, δυστυχώς, δεν μπορώ να μείνω για πολύ εδώ που βρίσκομαι.
Πρέπει να βρω γρήγορα ένα άλλο σπιτάκι να με φιλοξενήσει ή, ακόμα καλύτερα, να με υιοθετήσει! Βοηθήστε με!!! 

Δε θέλω να το παινευτώ αλλά είμαι πολύ όμορφη, καλή, χαδιάρα και παιχνιδιάρα! Λένε πως είμαι λίγο ζωηρή, αλλά τί να κάνω?? Είμαι μικρή ακόμα βρε παιδιά..!! Περίπου ενός έτους. Δώστε μου λίγο χρόνο να κάνω κι εγώ τις τρέλες μου!! Εσείς δεν υπήρξατε ποτέ παιδιά? Ίσως μαζί μου να ξαναγίνετε!!
Αλλά να ξέρετε πως είμαι περίπου 25 κιλά κουκλάρα, ημίαιμη (ροτβάϊλερ με τσομπανόσκυλο) και ζωάκι ζωντανό!! Σας το ξεκαθαρίζω!!
Γι'αυτό όποιος θέλει σκυλί ράτσας, μικρόσωμο και ακούνητο, αγαύγιστο, αγέλαστο, λυπάμαι, δε θα πάρω! 
Σας παρακαλώ... Αρκετά πέρασα ως τώρα. Όχι άλλο δέσιμο!!
 

Όποιος όμως θέλει ένα πιστό και παντοτινό φιλαράκι που θα του δώσει, αλλά και θα πάρει πολλή, πολλή αγάπη, ας τηλεφωνήσει στη Στέλλα: 6930432000 ή στην Πηνελόπη: 6972855057.
Περιμένω!! ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου