Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Ο Chicco από την Θεσσαλονίκη.

Αγαπητοί φιλόζωοι να σας συστηθώ είμαι ο CHICCO, ένας τρίποδος τρελοκούταβος και περιφερόμουν στην πόλη των Σερρών. Όσο ήμουν αδεσποτούλης είχα ένα ατύχημα με αποτέλεσμα να κοπεί το ένα ποδαράκι μου.
Μόλις έμαθε για μένα η Ελισσάβετ αποφάσισε να γίνει η καλή μου νεράιδα. Μου υποσχέθηκε πως με την βοήθεια όλων σας θα με φροντίσει και θα μου βρει το καλύτερο σπιτάκι. 
Όπως βλέπετε είμαι ένας υπέροχος σκυλάκος περίπου 10 μηνών και ζυγίζω 27 κιλά. Φιλικός με όλα τα σκυλάκια αρσενικά και θηλυκά. Με τους ανθρώπους είμαι πολύ αγαπησιάρης και χαδιάρης, θέλω συνέχεια αγκαλίτσες. Είμαι μαθημένος με το λουρί και κυριολεκτικά τρελαίνομαι για βόλτες,είμαι πολύ δραστήριος, η αναπηρία μου δεν με εμποδίζει σε τίποτα..!!! 
Είμαι μαθημένος να κάνω τις ανάγκες μου στη βόλτα και είμαι πολύ καθαρός. Είμαι υγιέστατος, θα δοθώ εμβολιασμένος και στειρωμένος. Κάθε μέρα λοιπόν τους εκπλήσσω με τον απίστευτο χαρακτήρα μου. 
Για αυτό αγαπητοί μου φιλόζωοι έχω ανάγκη από ένα σπιτάκι με φροντίδα, στοργή και πάνω από όλα ΑΓΑΠΗ!! Ποιός λοιπόν τυχερός θα ανοίξει το σπίτι του σε αυτό το υπέροχο πλάσμα??? Ποιος θα κάνει τον Chico μέλος της οικογένειας του??? Παρακαλώ μόνο σοβαρές προτάσεις. 
Αν ενδιαφέρεστε πραγματικά για τον υπέροχο αυτόν τρελοκούταβο πάρτε τηλ/νο! Τηλ/νο επικοινωνίας 6943427450 (Μεσημεριανές ώρες 12:00 -16:00) Ελισσάβετ 
Εmail: elissavet.matthaili@gmail.com 
Αδέσποτη Ζωή / Stray-Life.gr 
Αριθμός Έγκρισης Πρωτοδικείου 25055/17.3.2004

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου