Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Ο Άρης από την Αθήνα.

Χαιρετώ. Είμαι ο Άρης. 
Είμαι δύο χρονών, και βρέθηκα παρατημένος και άρρωστος σε ηλικία δύο μηνών. Τότε υιοθετήθηκα, και ζούσα μέχρι σήμερα σε σπίτι. Από σήμερα όμως, θεωρούμαι πάλι αδέσποτος, και ζω στο κλουβί μιας πανσιόν ώσπου να βρεθεί μια παντοτινή οικογένεια και για μένα. 
Είναι περίεργα εδώ, δεν είχα συνηθίσει έτσι: έχω μάθει να ζω σε σπίτι, εδώ δεν μου αρέσει και πολύ. Θα ήθελα να φύγω από εδώ το συντομότερο, και θα ήθελα εκεί που θα πάω αυτή τη φορά να μείνω για πάντα. 
Είμαι ευαίσθητο παλικάρι, δένομαι και δεν μ'αρέσουν οι αποχωρισμοί.

Είμαι εμβολιασμένος, τσιπαρισμένος, στειρωμένος, υγιέστατος, και όπως βλέπετε ΚΑΙ ομορφόπαιδο. Όσοι με ξέρουν λένε πως είμαι γλυκός, φιλικός και αξιολάτρευτος. Τα υπόλοιπα για το χαρακτήρα μου μπορώ να σας τα πω από κοντά. 

Βρείτε μου ένα σπίτι σύντομα παρακαλώ, δεν μ'αρέσει εδώ. Θέλω το σπίτι μου, τον άνθρωπό μου, την οικογένειά μου.

Αριθμός microchip: 982000123165233
Eπικοινωνία: τηλ: 693716632

m-karyda@hol.gr 
Facebook: Maria Karyda B

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου