Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Ο Scooby από το Δήλεσι

"Το όνομα μου ειναι Scooby και είμαι 1 έτους. Απο οτι λέει η γιατρός μου, είμαι ημίαιμο αλλά
κάτι εχω και απο JACK RUSSELL!! 

Δυστυχώς δεν είχα την τύχη να έχω μια καλή οικογένεια που να με αγαπάει και να ασχολειται μαζι μου, αντίθετα μέχρι τώρα είχα μια δύσκολη ζωούλα. Στην αρχή με είχε μια κυρία που με κυνηγούσε συνέχεια με μια σκούπα και με χτυπούσε πολύ χωρίς να κάνω κάτι κακό.
Μετά με πήρε μια άλλη κυρία που στην αρχή ήταν πολύ καλή μαζί μου αλλα μετά απο λίγο καιρό άλλαξε και αυτή. Ξέχναγε να μου βάλει φαγάκι, δεν παιζαμε ποτέ, δεν με πήγαινε ποτέ βόλτα και γενικά ξέχναγε οτι υπάρχω! Τωρα φεύγει, πάει σε άλλο σπίτι κ εμένα με αφήνει πίσω γιατί λέει πως δεν μπορεί να με φροντίσει πια. Προσωρινά με φροντίζει μια κοπέλα που προσπαθεί να με μάθει να μην φοβάμαι πια και να πηγαίνω βόλτα, γιατί ούτε αυτό δεν μου έμαθαν ποτέ. Βλέπετε πάντα ήμουν πεταμένος σε έναν κήπο! Το μόνο που ζητάω είναι εναν άνθρωπο να με αγαπά και να με φροντίζει, αυτή τη φορά για παντά. Εναν άνθρωπο που θα έχει την υπομονή να με μάθει όλα όσα δεν μου έμαθαν ποτέ....."

Τον Scooby τον ξέρω προσωπικά. Ζούσε σε ένα σπίτι απέναντι από το δικό μου στο Δήλεσι. Είναι αλήθεια πως ενώ είχε ιδιοκτήτες, ήταν πάντα παρατημένος σε μια αυλή με την πόρτα ανοιχτή, με αποτέλεσμα να βγαίνει πολύ συχνά τα απογεύματα στους δρόμους, και να περιφέρεται από εδώ και από εκεί αποζητώντας λίγη προσοχή και παιχνίδι. 
Ενα ωραίο πρωινό πριν λίγους μήνες, η κυρία που τον είχε μετακόμισε, και παρόλο που φρόντισε στο φορτηγό της μετακόμισης να βάλει όλα της τα πράγματα μέσα, ο Σκούμπι έμεινε απέξω, μόνος στην είσοδο του σπιτιού, να κοιτά την κυρία του που έφευγε και τον εγκατέλειπε για πάντα. Από τότε έχει αναλάβει την φροντίδα του μια κοπέλα της γειτονιάς, τον ταίζει, τον φροντίζει, και προσπαθεί να ασχοληθεί μαζί του και να τον εκπαιδεύσει στα βασικά. Ομως και εκείνη τα φέρνει δύσκολα καθώς έχει και άλλα 3 δικά της σκυλιά.
Ο Σκούμπι ακόμα και σήμερα, παραμένει ακόμα σε αυτό το σημείο που παρατήθηκε, συνεχίζει να είναι ένα πολύ χαρωπό μικροσωμάκι, κοντοπιθαράκι, που κάνει χαρούλες και παιχνίδια σε όποιον άνθρωπο ή σκύλο τον πλησιάσει, και περιμένει καρτερικά να βρεθεί η οικογένεια που θα τον αγαπήσει και θα τον βάλει στο σπίτι της για πάντα!
ΑΡ.microchip 9001100000277 
Οποιος ενδιαφέρεται για τον Scooby, μπορεί να επικοινωνήσει με την Φαίη, στο  τηλ 6986820248

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου