Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Η Σελήνη από την Δράμα.

ΚΟΙΤΑ ΜΕ ΚΑΛΑ!  Ίσως με αναγνωρίσεις! είμαι αυτή που παράτησες γιατί δεν ήμουν καλό εργαλείο στο να σου κουβαλάω τα πουλιά που σκότωνες στο κυνήγι. Έφτασα στο τέρμα του εξευτελισμού να τριγυρίζω στο πουθενά, σκελετωμένη ακριβώς μισό βήμα από τον θάνατο. Ευτυχώς που με παράτησες ΑΝΑΞΙΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟ γιατί δεν σου άξιζε να έχεις δίπλα σου ένα τόσο υπέροχο, περήφανο πλάσμα. Ευτυχώς που λίγο, τόσο λίγο πριν αφεθώ στο θάνατο βρέθηκε άνθρωπος για τον οποίο η ζωή μου ήταν τόσο πολύτιμη όσο και η δική του. Έσκυψε και είδε μέσα στα μάτιά μου τον κόσμο που εσύ ποτέ δεν μπήκες στο κόπο να ψάξεις. Και αυτός ο κόσμος είναι γεμάτος αγάπη για τους ανθρώπους, γεμάτος στοργή για τους συντρόφους μου, γεμάτος παιχνίδια για τα παιδιά. ΑΝΑΞΙΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟ αργά ή γρήγορα θα βρω τον συνοδοιπόρο μου για να πορευτούμε μαζί. Αργά ή γρήγορα θα βρεις μπροστά σου ότι εγώ έζησα τις μέρες που με πέταξες. Γιατί ΠΑΝΗΛΙΘΙΕ δεν μπήκες στο κόπο στη ζωή σου να μάθεις το αυτονόητο : Ο,ΤΙ ΔΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ

Η ΣΕΛΗΝΗ, καθαρόαιμο σέτερ ενάμιση χρόνων, βρέθηκε σε κατάσταση προχωρημένης ασιτίας. Οι εξετάσεις στις οποίες υπεβλήθη έδειξαν ότι είναι απόλυτα υγιής. Έχει ανακτήσει τις παλιές της δυνάμεις και έχει ξεδιπλώσει έναν υπέροχο εαυτό! Αναζητά και περιμένει αυτόν που θα την κάνει συνοδοιπόρο στη ζωή του.

Θα δοθεί στειρωμένη με microthip και συμβόλαιο υιοθεσίας.
25/5/2013
Τηλ για πληροφορίες 6937561995- 6937308338

Φίλοι των Ζώων Δράμας
αρ.πρωτ.συλλόγου 182/2010

Σέτερ σημαίνει κομψότητα, ομορφιά ονειρεμένη. Ήρεμος και εύστροφος χαρακτήρας. Πίστη και ένστικτο της συντροφικότητας για τον άνθρωπο. Θαυμάσια παρέα και φίλος παντοτινός. Σημαίνει εξαίρετο πλάσμα στη συμπεριφορά του με τα παιδιά!
Σέτερ σημαίνει στα Αγγλικά κυνηγετικός σκύλος που φερμάρει (δείχνει) χαμηλά στο έδαφος.
ΟΜΩΣ αυτό το σέτερ, η Σελήνη μας, δεν ‘’είναι για κυνήγι ‘’

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου