Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Η Ιόλη από την Αθήνα.

Γειά σας! Είμαι η μικρή Ιολίτσα και ψάχνω κι εγώ τη δική μου οικογένεια! 
Μη νομίζετε ότι επειδή φαίνομαι μία συνηθισμένη τιγρούλα δεν έχω τη δική μου ιστορία και προσωπικότητα! Λίγο πριν τα Χριστούγεννα δεν ήξερα αν θα συνεχίσω να βρίσκομαι για πολύ στον κόσμο καθώς είχα σοβαρό πρόβλημα με το ματάκι μου και θα ήταν δύσκολο να επιβιώσω σαν μωρό αδεσποτάκι στο δρόμο. Ευτυχώς, έπεσε στο δρόμο μου μία καλή κυρία και με πήγε στον κτηνίατρο. Ακολούθησα την αγωγή που έπρεπε αλλά δυστυχώς το ματάκι μου δεν σώθηκε. Η κυρία δεν είχε τη δυνατότητα να με φιλοξενήσει και φοβήθηκα ότι θα'βγαινα και πάλι στο δρόμο κι ότι μάλλον έρχεται το τέλος. Και πάλι, όμως, άλλαξε η τύχη μου και έκτοτε με φιλοξενεί στο σπίτι της η Σοφία με τα πολλά γατάκια της. 
Η Σοφία με την βοήθεια της καλής κυρίας Αλέκας (η κυρία που μου βρήκε τη φιλοξενεία) με αποπαρασίτωσε εσωτερικά και εξωτερικά, με εμβολιάσε πλήρως, μου περιποιήθηκε το ματάκι και μου΄δωσε όσο φαγάκι λαχταρούσε το στομαχάκι μου. 
Χρειάζομαι κι εγώ όμως τη δική μου οικογένεια γιατί καταλαβαίνω ότι είναι πολύ δύσκολο και για εκείνη να φροντίζει τόσα ζωάκια. Και κατά βάθος πιστεύω ότι θα βρω τον άνθρωπό μου παρά το ότι μου λείπει ένα ματάκι. Έτσι κι αλλιώς, αυτό δε μ'εμποδίζει σε τίποτα στην καθημερινότητά μου! Πηγαίνω στην άμμο μου, παίζω σαν τρελλή με τα μπαλάκια από ασημόχαρτα που μου φτιάχνουν, τα πάω εξαιρετικά με άλλα γατάκια και σκυλάκια, χουρχουρίζω όποτε μου κάνουν χαδάκια και το βράδυ ανεβαίνω στο λαιμό της Σοφίας, της κάνω πατουσάκια και της γλύφω τα μαγουλάκια! 
Θα δωθώ στειρωμένη και αν η καινούρια μου οικογένεια αποφασίσει να γίνει εξόρυξη στο ματάκι μου, τα έξοδα θα αναλάβουν η κυρία Σοφία με την κυρία Αλέκα! 
Θα δωθώ μόνο με τη συμφωνία ότι θα μένω αποκλειστικά μέσα σε σπίτι και ότι σε περίπτωση ατυχούς υιοθεσία, θα επιστραφώ στο σπίτι φιλοξενίας μου! 
Τηλ Επικοινωνίας: 6980255934 - Σοφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου