Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Ο αξιαγάπητος Flopsy από την Νάξο ψάχνει σπιτάκι.

Κάποιοι είπαν στις κοπέλες της Φιλοζωικής ότι ένας κύριος με πέταξε στα σκουπίδια μέσα σε ένα τσουβάλι.
Κι έκλαιγα πολύ... Κι έσπασα και το ποδαράκι.. Γι αυτό μου φόρεσαν κι αυτό το πράσινο φριχτό πράγμα αλλά εγώ που είμαι έξυπνος πολύ, βρήκα αμέσως τρόπο να το βγάλω! Και είμαι πλέον και μια χαρά! Γεννήθηκα στα τέλη του καλοκαιριού 2014 και παρότι μεγαλώνω κάθε μέρα δεν θα ψηλώσω και πάρα πολύ. 
Είμαι ένας αξιαγάπητος κούταβος, πανέξυπνος, παίζω με όλα τα ζώα που θα με καταδεχτούν, πάω βόλτες με το αμάξι και δεν φοβάμαι τίποτα και κανέναν!!! Θέλεις να με υιοθετήσεις????

αρ. τσιπ 941000016719210
 
ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΝΑΞΟΥ Αριθμός Πρωτοδικείου: 83/2005
Θα δοθεί με συμβόλαιο υιοθεσίας και Microchip (νόμος 4039/2012)
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6956133929
Διεύθυνση email: naxos_aws@ymail.com
PAYPAL: naxos.naws@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου