Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Η Χαρά ψάχνει μια υπεύθυνη παντοτινή οικογένεια!

<<Με ονόμασαν Χαρά....μου είπαν ότι μου ταιριάζει αυτό το όνομα, γιατί ήμουν....χαρούμενη....!!! Γεννήθηκα τον Δεκέμβρη του 2013...
Εμένα, με ρώτησε κανείς αν ήθελα να γεννηθώ???... Με το που άνοιξα τα ματάκια μου, είδα την μαμά μου...τι ευτυχία!!! Όμως δεν κράτησε για πολύ.... ''Αν δεν βρεθεί να το πάρει κανείς, θα πεταχτεί στο δρόμο''...αυτό άκουγα να λένε για μένα συνεχώς.. αποχωρίστηκα την μαμά μου.. εμένα με ρώτησε κανείς αν ήθελα να την αποχωριστώ???.. στάθηκα τυχερή και δεν βρέθηκα στο δρόμο, αλλά σε έναν χώρο με πολλά φιλαράκια.... Έμεινα ελάχιστα μαζί τους, γιατί επιτέλους...
Βρήκα την οικογένεια που θα ζήσω μαζί της για το υπόλοιπο της ζωής μου...ένιωσα να αντιπροσωπεύω το όνομα μου!!! Τι χαράαα!!! ...και ΟΜΩΣ... αυτή η χαρά διήρκησε 3 μήνες μόνο... μου είπαν ότι δεν μπορούν πλέον να ζήσουν μαζί μου.... εμένα με ρώτησε κανείς αν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτούς???? ΚΑΝΕΙΣ!!! Βρέθηκα ξανά στον ίδιο χώρο που είχα αφήσει τα φιλαράκια μου...είμαι μόλις 8 μηνών...
Γιατί έπρεπε να γεννηθώ??? Γιατί έπρεπε να νιώσω την απόρριψη από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα σε αυτό τον κόσμο??? Γιατί να με αποχωρίσουν από την μαμά μου??? Γιατί ενώ εγώ εμπιστεύτηκα τους ανθρώπους, δεν βρέθηκε κανείς στην πραγματικότητα να εμπιστευτεί εμένα??? Ηταν τόσο κακό να γεννηθώ σκυλάκι!!! Συγνώμη που δεν κατάφερα να γεννηθώ άνθρωπος... είμαι όμως σκυλάκι και ξέρω να συγχωρώ και να αγαπώ όχι μόνο τα σκυλάκια αλλά και τους ανθρώπους... Σας συγχωρώ όλους και σας θυμάμαι πάντα με αγάπη...Χαρά...>>

Η Χαρά έχει νιώσει 2 φορές την απόρριψη από το είδος μας... Είναι ΗΜΙΑΙΜΗ λαμπραντορίτσα, 11 μηνών περίπου, 15 κιλά κατά προσέγγιση.... Δεν υστερεί από κανένα καθαρόαιμο λαμπραντόρ.... Δεν λερώνει το χώρο της, είναι φιλική και πολύ αγαπησιάρα με τους ανθρώπους και τα σκυλάκια... Θα δοθεί με συμβόλαιο υιοθεσίας και ΜΟΝΟ ΣΕ Υ-Π-Ε-Υ-Θ-Υ-Ν-Ο-Υ-Σ γονείς.... 

Τηλ επικοινωνίας: 698-4248972 και 693-6886915 Μαρία (περιοχή Αθήνα)

Ο Χαρούλα φιλοξενείται επί πληρωμή προκειμένου να μην ξαναβγεί στο δρόμο έως ότου βρει ένα μόνιμο σπιτάκι... Η φιλοξενία της κοστίζει ανά μήνα 100 ευρώ και θα διαρκέσει όσο πληρώνεται ο χώρος όπου φιλοξενείται... Όποιος καταθέτει οποιοδήποτε ποσό, θα αναγράφεται αμέσως στο άλμπουμ της.. Είναι εμβολιασμένη, υγιέστατη, πολύ κοινωνική και θα δοθεί σε φιλόζωη οικογένεια και στειρωμένη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου