Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

O Franky ψάχνει την δική του αγκαλιά!

"Γαλάζια ματάκια, κόκκινη μυτούλα, απαλό τριχωματάκι, μπορώ να σε ακούω για ώρες, χαίρομαι να παίζω μαζί σου, λαχταρώ να με βγάζεις βολτούλες και εκτιμώ ιδιαίτερα τις λιχουδίτσες. 
Είμαι μεγαλόσωμος, αλλά έχω ψυχή κουταβιού, είμαι τρυφερός, δεν κάνω για φύλακας. Η παρέα που με προσέχει λέει ότι είμαι υγιής, εμβολιασμένος και στειρωμένος. 
Επίσης λένε ότι όποιος με υιοθετήσει θα είναι πολύ τυχερός! Εγώ σε περιμένω ελπίζω και χαμογελώ." Franky

Ο γαλαζομάτης Franky, εγκαταλείφθηκε κινδύνεψε και βρέθηκε με το δεξί πόδι του γεμάτο σκάγια, που δεν μπορούν να αφαιρεθούν, ούτε όμως τον εμποδίζουν να τρέχει. Ψάχνει για αυτή τη μεγάλη καρδιά που θα τον αγκαλιάσει και θα μοιραστεί φιλία και αγάπη μαζί του. 

Είναι 4.5 χρόνων, 35 κιλά, στειρωμένος, εμβολιασμένος. 
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 6974664366 Έμυ
Αριθμός microchip 900110000032837

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου