Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Γκούφυ, ο σκύλος-φλοκάτη από την Έδεσσα.

Είμαι ο Γκούφη!! 
Με αφήσανε σε ένα χαρτοκούτι έξω από το καταφύγιο τον Νοέμβριο του 2012, μαζί με τα αδερφάκια μου, τον Αζόρ και τον Μούργο. Τότε είμασταν πολύ μικροί και κλαίγαμε συνεχώς... Θυμάμαι που είχε πολύ κρύο και αγκαλιαζόμασταν για να ζεσταθούμε. 
Τώρα που μεγάλωσα, όλοι μου λένε πως είμαι πολύ όμορφος, ένας αληθινός κούκλος ... και αυτός είναι ένας λόγος που με ζηλεύουν τα υπόλοιπα αγόρια της παρέας. Εγώ όμως δε κρατώ κακίες, δεν καυγαδίζω ποτέ και περιμένω κάθε μέρα να έρθει αυτός που θα με πάρει μαζί του σε μια πολύ μεγάλη αυλή, όπου θα μπορώ να τρέχω!!!
Υπόσχομαι να είμαι πιστός φίλος για πάντα!!!

Τα σκυλιά του καταφυγίου ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ (ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ) με μικροτσίπ, εμβολιασμένα, αποπαρασιτωμένα, με βιβλιάριο υγείας, έλεγχο από τον κτηνίατρο μας και με την προϋπόθεση να στειρωθούν στην κατάλληλη ηλικία όσα δεν είναι στειρωμένα. 

Για υιοθεσίες τηλεφωνήστε στο 6947-942672 Δευτέρα-Παρασκευή μεταξύ 10-6 ή στείλτε email στο oekedessas@gmail.com
Επισκέψεις στο Καταφύγιο MONO με ραντεβού!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου