Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Ο Τζώνυ, ο Φράνκυ και ο Σινάτρα από την Εδεσσα.


Εγώ είμαι ο μαυρούλης και με λένε Φράνκυ. Αριστερά είναι ο Τζώνυ και δεξιά ο Σινάτρα!
Πριν ο χρόνος μας τελειώσει θέλω μια αγκαλίτσα τόση. Είμαι λίγο σκανταλιάρης και μπορεί και παιχνιδιάρης. Θέλω όλους να τους γλείφω και αγάπη να τους δείχνω. Δώσε μου ένα σπιτάκι μην με αφήνεις μόνο ούτε λιγάκι. Σπάνια παραπονιέμαι και με μια αγκαλιά ξεχνιέμαι. Είμαι μόνος μες στο κρύο και αγάπη θέλω για δύο.

Τα σκυλιά του καταφυγίου ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ (ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ) με μικροτσίπ, εμβολιασμένα, αποπαρασιτωμένα, με βιβλιάριο υγείας, έλεγχο από τον κτηνίατρο μας και με την προϋπόθεση να στειρωθούν στην κατάλληλη ηλικία όσα δεν είναι στειρωμένα. 
Για υιοθεσίες τηλεφωνήστε στο 6947-942672 
Δευτέρα-Παρασκευή μεταξύ 10-6 
ή στείλτε email στο oekedessas@gmail.com
Επισκέψεις στο Καταφύγιο MONO με ραντεβού!
ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ ΑΡ.ΠΡ.9/2002

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου