Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Η Ξένια από την Νίκαια.


Το ημερολόγιο της Ξένιας - 18/1/2014 :
 
Η Έφη με πήρε από αυτό το μέρος που με φιλοξένησαν και είχε πολλά σκυλάκια, γιατί εγώ στεναχωριόμουν και έκλαιγα. Μου είπε όμως πως στην γειτονιά δεν μπορώ να ξαναβγώ γιατί απείλησαν να σκοτώσουν εμένα και τους φίλους μου. 
Έτσι σήμερα μαζεύτηκαν όλοι οι άνθρωποι που με βοήθησαν όταν πέθανε η "μαμά" μου και μου έφτιαξαν έναν χώρο για να φιλοξενηθώ μέχρι να βρω δική μου οικογένεια. 
Το κακό είναι πως όλη μέρα πάλι μόνη μου μένω, αφού όλοι δουλεύουν. Βγαίνω βόλτα μόνο το βράδυ και παίζω με τα "παιδιά" της Έφης αλλά και τους παλιούς μου φίλους που είναι ακόμα στο δρόμο. Ώρες ώρες σκέφτομαι πως θα ήταν όμορφα να έχω κι εγώ πάλι ¨μαμά¨και να με φροντίζει.
 
Βλέπω την Έφη που στεναχωριέται επειδή δεν έχει καταφέρει να μου βρει σπίτι ακόμα και της γλείφω τα μούτρα για να της δώσω κουράγιο. Επίσης δεν της κάνω καθόλου ζημιές για να μην την επιβαρύνω. Λερώνω μόνο στη βόλτα μου για να μην μαζεύει όταν έρχεται σε μένα κουρασμένη. Δεν ξέρω τι φταίει και κανείς καλός άνθρωπος δεν με έχει ζητήσει, ίσως επειδή είμαι δύο χρονων και όχι κουτάβι, ίσως επειδή δεν είμαι καθαρόαιμη. Να σας πω κάτι όμως;;;;
Όποιον με φροντίζει τον λατρεύω και δένομαι μαζί του σαν να έχω γεννηθεί κοντά σε αυτόν, μαθαίνω πολύ εύκολα τα πάντα, είμαι προστατευτική με τον άνθρωπό μου, είμαι κυρία στο σπίτι και στο αυτοκίνητο.... τι αλλο θέλετε για να με αγαπήσετε;;;

τηλ. 6944466487
(αρ.τσιπ:900F16400159883)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου