Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Ο Τυχερούλης από την Δράμα.


ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
Κατανοώ απόλυτα γιατί δεν με προσέξατε πριν ... Είχα το μαύρο μου χάλι το ομολογώ!! Κοινώς δεν βλεπόμουν (ας όψεται η δερματίτιδα που είχα) 
ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ;!!! Είμαι νέος, μόλις οκτώ μηνών… ωραίος, μέχρι και γυριστή ουρά έχω και ζωηρός, παιχνίδια να θέλεις μαζί μου. Είναι τώρα για να μένω κλεισμένος μέσα στο κελί; Πότε θα χαρώ εγώ τη ζωή….πότε θα βρώ το σπίτι μου…. Δείτε και λίγο εμένα. Τι στο καλό τυχερούλη με ονομάσανε!!!!!

Ο Τυχερούλης βρέθηκε εγκαταλελειμμένος κοντά στο γήπεδο της Δόξας στην Δράμα, να βασανίζεται από ψωρίαση. Είναι πλέον υγιέστατος μετά από την θεραπεία του αλλά είναι απαραίτητο να βρει ένα σπίτι για να μην ξαναγυρίσει στον δρόμο. Θα γίνει περίπου δεκαπέντε κιλά όταν ενηλικιωθεί και θα δοθεί για υιοθεσία εμβολιασμένος.
Αν μπορείτε και έχετε την ευαισθησία να βοηθήσετε τον Τυχερούλη δίνοντάς του μια θέση στην καρδιά και στο σπίτι σας παρακαλούμε τηλεφωνήστε στο 6937561995 και 6971961802
<αρ.πρωτ.συλλόγου 182/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου