Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Ο Μεζές από την Αθήνα.

Γειά σας! Είμαι ο Μεζεδάκος και αυτή είναι η ιστορία μου.
Πριν από 1.5 μήνα με μάζεψαν η Katerina Orfanidou και η Stella Vassiliadou γιατί είχα θέμα με το μπροστινό μου ποδαράκι. Η αλήθεια είναι οτι αν και καλύτερα, το πόδι μου δεν θα φτιάξει μάλλον εντελώς. Θα κουτσαίνω. Αυτό όμως δεν με εποδίζει να τρέχω, να παίζω και να κάνω σκανταλιές όπως όλα τα γατιά της ηλικίας μου. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι δεν μπορώ να ζήσω έξω. 
Είμαι 3 μηνών περίπου και από ότι λένε τα κορίτσια, πολύ καλός χαρακτήρας και θαρραλέος (κλέβω το φαγητό του Jingo όποτε μπορώ). Τα πάω πολύ καλά με άλλες γάτες και ίσως και με σκύλους. 
Όποιος λοιπόν με θέλει, ή ξέρει κάποιον που μπορεί να θέλει έναν γατούλη σαν εμένα, ας επικοινωνήσει μαζί μας είτε με μήνυμα στο FB, ή με email:s.vassiliadou@gmail.com
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τον χρόνο σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου