Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

H Παρλαπίπα από την Αθήνα.

Ναι, ναι, καλά ακούσατε τ'ονοματάκι μου: ΠΑΡΛΑ-ΠΙΠΑ! Μιλάω πολύ βλέπεις, είμαι "επικοινωνιακός τύπος!

Η ιστορία μου, λίγο-πολύ συνηθισμένη: Τριγυρίζω στους δρόμους ένα χρόνο τώρα, έχω κάνει ήδη και μια γέννα... που νάναι τώρα τα μωρά μου; Χαθήκανε...Μέχρι που.... με πιάσανε και μένα για στείρωση και έπειτα, με γυρίσανε πίσω στο δρόμο που με βρήκανε. Αυτοί νομίζανε ότι θα εξαφανιστώ πάλι, αλλά ....λογαριάσανε χωρίς τον ξενοδόχο! Μου άρεσε εκεί που έτρωγα και τους "κατσικώθηκα" με το έτσι θέλω! Xώθηκα μέσα στο μαγαζί και στρώθηκα στο φαϊ και στην ξάπλα, μέχρι που καταλάβανε ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ! 
Τι λέτε; Έχω πιθανότητες; Είμαι ομιλητική και χουρχουριστή, αρκεί να μην μου δώσεις... φάρμακο.

τηλ: 6989-864140

ΠΡΟ.ΣΤ.Α.ΤΕ.Υ.Ω
ΠΡΟσωρινή ΣΤέγη σε ΑδέσποΤΕς ψΥχές τΩρα!!!! 
FOSTER HOMES FOR STRAY ANIMALS
ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Αρ. Πρωτοδικειου 2096/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου