Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Ένας νησιώτης στην Αθήνα.


Ήταν ξημέρωμα και έκανα βόλτες μόνος στην υπέροχη Σαντορίνη. Ξαφνικά βλέπω μπροστά μου την Κατερίνα. Με χάιδεψε γλυκά και μου λέει..."αν θέλεις να βρεις μια καλή οικογένεια θα πρέπει να πας στην Αθηνα". 
Τι να έκανα; Τόση μοναξιά εκει δεν την άντεχα. Πήρα τα μπογαλάκια μου και με το πρώτο καράβι ήρθα. Και δεν φτάνει η ταλαιπωρία μου, μου ζήτησαν να συνόδευσω και τη Φωτεινή μέχρι τον Πειραιά για να την προσέχω. 
Φτάνω στον Πειραιά όπου βρίσκω τη Σοφία...με παίρνει με την κούρσα και με πηγαίνει βόλτα μέχρι τη Γλυφάδα στο σπίτι της Μαριάννας. 
Θα μείνω μαζι της λίγες μέρες γιατι εχει μοναξιες... 
Εντάξει δεν θα βλέπω πια το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης αλλα με τόσα κορίτσια που γνωρίζω δεν πειράζει...ειμαι γόης το ξέρω...είμαι ένας νησιώτης που η θαλασσινή αύρα ακόμα μυρίζει στο ηλιοκαμμένο μου κορμί...μην σπρώχνεστε ρε κορίτσια όλες θα πάρετε!!!
 
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΙΝΑΙ 2 ΜΗΝΩΝ ΗΜΙΑΙΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΜΕΓΕΘΟΣ 10-15 ΚΙΛΑΚΙΑ.
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΚΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : 6977634859 SOFIA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου