Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Ο παιχνιδιάρης Ολιβερ από την Κυψέλη.


Ειμαι ο Ολιβερ! παιχνιδιαρης και γλυκος. 
Ζουσα στην πλατεια Θασου στην Κυψελη μαζι με αλλα γατια σε μια αφιλοξενη γειτονια, μεχρι που με συμπαθησε μια κυρια και με πηρε σπιτι της. 
Ειμαι 5 μηνων, αποπαρασιτωμενος εσωτερικα και εξωτερικα, και με αρνητικο τεστ για μεταδοτικες και σοβαρες γατο-ασθενειες. Μου αρεσει η ανθρωπινη συντροφια και το αγαπημενο μου παιχνιδι, ειναι να κανω πατουσακια στα μαγουλακια του ανθρωπου μου, και να του βγαζω τα γυαλια (αν φοραει). 
 
Η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα να ειμαι ο γατος του σπιτιου, γιατι βαρεθηκα να με κυνηγανε τα μεγαλυτερα γατια και να κρυβομαι. 
Αν σας αρεσω και με θελετε για δικο σας γατο, παρτε την κυρια Ντεβα. Θα με δωσει με συμβολαιο, με την προυποθεση να με αγαπατε και να με φροντιζετε οπως εκεινη. αρ.μαικροτσιπ 941000016718819

Deva Nargis τηλ. 6936496887 - Αθήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου