Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Ο Γκρίζλυ από την Λάρισα.

Γειά σας, είμαι ο Γκρίζλυ. 
Με βρήκε φιλόζωη κυρία σε γειτονιά της Λάρισας όταν ήμουν μωρό, πεινασμένο και γεμάτο αγκάθια. Με παρέδωσε σε μια καλή κυρία που με φιλοξενεί από τότε, σε ένα σπίτι που υπάρχουν και άλλα γατάκια καθώς και ένας σκύλος. 
Σήμερα είμαι πέντε μηνών και νομίζω ότι ήρθε πια η ώρα να βρω το δικό μου σπίτι, όπου θα έχω την αποκλειστικότητα. 
Τα πάω πολύ καλά με τα άλλα γατάκια και τον σκύλο, αλλά αυτό που αγαπάω πιο πολύ είναι οι άνθρωποι. Τους κυνηγάω παντού και μόλις κάτσουν κάπου ανεβαίνω στην αγκαλιά τους, γουργουρίζω δυνατά και δεν το κουνάω ρούπι, όσο και να με σπρώχνουν. Επίσης μου αρέσει πάρα πολύ να ανεβαίνω πάνω στο γραφείο όταν δουλευουν στον υπολογιστή και να κάθομαι πάνω στο πληκτρολόγιο, φυσικά γουργουρίζοντας, και κάνω ότι δεν ακούω όταν μου φωνάζουν. 
Μου είπαν επίσης να σας πω ότι είμαι εμβολιασμένος, αποπαρασιτωμένος μέσα και έξω, και ότι πηγαίνω κανονικά στην άμμο μου. Θα με δώσουν για υιοθεσία σε ανθρώπους που θα με χαιδευουν τουλάχιστον μια ώρα την ημέρα, με συμβόλαιο υιοθεσίας, με συμφωνία στείρωσης και υποχρεωτική τοποθέτηση microchip, σύμφωνα με το νόμο 4039/2012. 
Αν θέλετε να περάσετε ατέλειωτες ώρες γουργουρίσματος, χαδιών και παιχνιδιών, μπορείτε να πάρετε σειρά προτεραιότητας στo τηλ. 6982461969 (wu), 6984274659 (wu) ή στο email dogs.adoptions@gmail.com 
Μπορεί να με μεταφέρουν Αθήνα, αλλά και οπουδήποτε αλλού βρεθεί κατάλληλο σπίτι, μετά από συννενόηση. 
Φιλοζωικό Σωματείο Λάρισας Anim.A.L. (Animal Adoptions Larissa). 
Διάταξη αναγνώρισης σωματείου 354/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου